جیب بری هنگام دفن اموات-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

جیب بری هنگام دفن اموات

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جیب بری در بهشت زهرا خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 12
کد خبر: ۱۱۳۲۴۹

سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: در پی افزایش سرقت مدارک و اشیا قیمتی شهروندان در بهشت زهرا مراتب در دستور کار عملیات کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر قرار گرفت.

این مقام پلیسی افزود: بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت، متهم از شلوغی و ازدحام جمعیت در هنگام دفن متوفی استفاده و اموال شهروندان را سرقت می‌کند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: ماموران عملیات کلانتری طی بررسی‌ها و تحقیقات میدانی مرد جیب بر حدودا ۶۰ ساله بهشت زهرا را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی به افزایش گشت زنی‌های هدفمند اشاره و تصریح کرد: تصویر متهم در اختیار تیم‌های مختلف قرار گرفت تا اینکه روز گذشته تیمی از ماموران متهم را در حالی که قصد جیب بری داشت شناسایی و دستگیرکردند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه متهم دارای ۲ فقره سابقه سرقت و تحمل حبس در این خصوص دارد، در پایان خاطرنشان کرد: پرونده مرد جیب بر برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد./جامعه 24

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار